Pastaruoju metu vis nepavykdavo „užkibti” ant geros knygos. Nors vasara man visada asociuodavosi su lengvų knygų skaitymu, bet šiemet į rankas pakliūdavo nevykę egzemplioriai. Kai pamąstai, kiek daug pasaulyje knygų. Labai daug gerų knygų. Bet dar daugiau prastų… Pastarųjų vandenyne pasiklysta gerosios ir tu tampi laimės kūdikiu, jei, geisdamas gero skaitalo vakarui, pačiumpi tinkamą.
Šiemet vasara buvo kupinų kupiniausia įspūdžiais, atostogos su kaupu Galbūt todėl vasaros skaitalai buvo visai ne atostogiški Po kelių nesėkmingų bandymų rasti lengvo, bet nebanalaus, nenuobodaus ir nebuko turinio knygą, nusprendžiau į rankas paimti Liutauro Ulevičiaus ryšių su visuomene vadovą „Kaip tapti žinomam„.
Knyga ne iš prastųjų. Toks savotiškas PR”o vadovas. Tiesa, šiek tiek su, panašu, kad iš amerikietiškosios kultūros atėjusiu, atspalviu – perskaitęs iš karto tapsi srities žinovu Na, bet jeigu saikingai ir protingai vartojant kaip gretutinę, o ne pagrindinę medžiagą, tuomet gali pasisemti tikrai neprastų žinių. Tiesa, daugelis dalykų man lengvai buvo skaitomi ir suprantami dėl to, kad ryšius su visuomene esu išstudijavusi kur kas giliau, kita vertus juk negali būti vienoje knygoje sudėta viskas Tokiu atveju ta knyga būtų aukso vertės! Be to, kažkokio aspekto nežinojimas skatina pasigilinti, išsiaiškinti, surasti reikiamos informacijos pačiam, todėl čia įžvelgiu tik pliusus.
Didelis pliusas knygai – pateikiami pavyzdžiai ir jų analizė. Minusas, žvelgiant grynai iš mano politinių įsitikinimų prizmės – R. Pakso prezidentinės rinkimų kampanijos liaupsinimas.
Mano asmeniniu požiūriu, tokią knygą viešųjų ryšių specialistui derėtų turėti savo bibliotekoje, po ranka vien tam, kad ji panaši į mažą PR”o enciklopediją, kurioje gali staigiai prireikus susirasti basic informaciją, kažką primiršto prisiminti, užmesti akį ar pasisufleruoti.
Įvertinimas: 8 balai
Atsiliepimai